Someone like you

Ostatnio pogoda jest po prostu wspaniała! Słońce mocno świeci i w powietrzu czuć nadchodzące lato. Kilka dni temu moja kolekcja szortów powiększyła się o parę modeli, za które serdecznie dziękuję mojej mamie! Jedne z nich – w kolorze zgniłej zieleni prezentuję dzisiaj. Połączyłam je z topem w kolorze żywej pomarańczy i najnowszymi koturnami od LuuLuu.pl Natomiast okulary i naszyjnik serduszko są ostatnio najchętniej wybieranymi przeze mnie dodatkami.

fot. Ewelina

shorts – diy; top – cherokee; cardigan, aviators – h&m; necklace, tights – f&f; wedges – luuluu.pl; bracelets – no name

31 thoughts on “Someone like you

  1. Bardzo fajna kolorystyka outfitu! Zmieniłabym jednak buty, bo jakoś mi tutaj nie pasują :)

  2. “never mind, I’ll find someone like you…” Just LOVE this song! beautiful outfit, too. You look gorgeous. xxx

  3. Świetny zestaw, a buty są cudne :) Tylko nie podoba mi się tło…. Nie masz tam jakiś pięknych krajobrazów ?

  4. dziękuję za wszystkie komentarze! thanks for lovely comments!! <3

    Ryta, Maddy, Margaret: ja uważam, że buty pasują idealnie do tego zestawu i szczerze mówiąc, nie zmieniłabym je na żadne inne;) ale co kto lubi..

    Kasia: u mnie jest dużo fajnych krajobrazów, ale najczęściej nie mam czasu na robienie tam zdjęć.. ale może pora się zmobilizować..;-)

  5. Hej :)
    Kolorowy top świetnie rozjaśnia tą stylizację! :) Buty wyglądają bardzo dobrze, całość bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam!!
    :)

  6. Hi Paulina! I love how the bright color makes your whole outfit pop! Plus you’re wearing your new shoes! Yay :-) xoxoxoo

Leave a comment