Coming home

Poniższe zdjęcia zostały zrobione podczas długiego weekendu majowego, gdy razem z Moniką pojechałyśmy na małe zakupy i do parku. Założyłam wtedy ulubione szorty, beżowy top, ramoneskę i szare dodatki. Ostatnio bardzo lubię takie zgaszone kolory. Poza tym polubiłam najnowsze szare baleriny z dużą kokardą, które noszę przeważnie do szortów, dopasowanych spodni i legginsów. Na szczęście nadszedł upragniony weekend, w końcu można odpocząć, naładować baterie i spędzić jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu;)

fot. Monika

jacket – allegro; shorts – diy; top, tights – f&f; bag – atmosphere; shoes – ccc

~

Na poniższym zdjęciu kilka nowości, które w zeszłym tygodniu dotarły do mnie pocztą. Gazetka Moniki, którą jakiś czas temu zamówiłam na stronie internetowej monki.com. Czarne sandały na koturnie, które dostałam od sklepu czasnabuty.pl i urocze bransoletki, które dostałam od przemiłej Anastazji prowadzącej bloga gwai.pl.

fot. me

36 thoughts on “Coming home

  1. Dziękuję za bardzo miłe słowa :)

    Bardzo się cieszę, że bransoletki się podobają, już dziś jak widziałaś u mnie na blogu pojawiły się nowe:)
    Natomiast sporo teraz eksperymentuję, tak więc na pewno na bieżąco będą pojawiały się nowości :)

    Co do Twojej kreacji to wyglądasz bardzo dobrze :), żeby nie napisać pięknie! :)

    Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu,

    Gwai

    http://gwai.pl/

  2. Jesteś swietna ! Bardzo lubię Twojego bloga ! :)
    + masz fajna kolekcje koturn :D

  3. Masz śliczny uśmiech :)
    I bardzo podobają mi się te koturny, które dostałaś!

  4. Hej :) Wspaniałe buciki, pięknie się prezentują. :)
    Och, no i proszę, co ja tu widzę! Teraz tylko czekam na jakąś stylizację z bransoletkami. ;)
    Pozdrawiam,
    Anastazja.

  5. What a cute place to take pictures! Are those your new shoes in the last picture? Cool! xoxoxoo

Leave a Reply

