New things in my closet #3

Dzisiaj zamiast zestawu opublikuję zdjęcia najnowszych moich zakupów. Ostatnio coraz częściej myślę o nadchodzących wakacjach, dlatego postanowiłam powoli się do nich przygotowywać. Kupiłam już kilka kolorowych topów, dwie pary okularów, górę od bikini. Zachwyciła mnie najnowsza kolekcja lakierów do paznokci Golden Rose – zainwestowałam w pomarańcz, na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie;) Poza tym chciałabym podziękować LuuLuu.pl za prezent w postaci szarych sandałów na koturnie. Zestaw z nimi w roli głównej opublikuję już w następnym poście!

CLICK -> moje aukcje na allegro.

sunnies – pepco; aviators – h&m; rings – allegro; nail polish – golden rose

socks – allegro; shoes – ccc

green top – h&m; yellow top – f&f; orange, cream top – cherokee%

wedges – luuluu.pl; bikini top – f&f%

fot. me


30 thoughts on “New things in my closet #3

  1. Zdradzisz ile zapłaciłaś górę stroju? Bo nie wiem czy warto się fatygować do Tesco na łowy :) Pozdrawiam.

  2. CCC: za górę od bikini zapłaciłam jedyne 5,10zł;-) w Tesco właśnie są przeceny, dlatego warto się wybrać na zakupy!

  3. Świetne buty, obie pary <3 Ja przyczaiłam się na jedne buty z CCC..i chyba zaraz po nie polecę.

Leave a Reply

