Eyes wide open

Od wczoraj niesamowicie czuć wiosnę, dlatego postanowiłam wyciągnąć z szafy czarny kapelusz i zacząć go nosić do różnych zestawów. Myślę, że będzie ciekawym urozmaiceniem. Czarną zwiewną bluzkę znalazłam na allegro za śmiesznie niską cenę. Podobają mi się jej falbanki, dodatek cekinów i przeźroczystego materiału. Myślę, że taka bluzka najlepiej będzie wyglądać z czarnymi dopasowanymi spodniami lub ciemnymi dżinsami. Do tego coś kolorowego i optymistycznego żeby nie było zbyt ponuro. Poza tym wybaczcie za ten brudny śnieg, ale niestety z siostrą nie dałyśmy rady znaleźć lepszego miejsca na zdjęcia. Przez te roztopy wszędzie pełno błota, mam nadzieję, że to szybko minie!

fot. Ewelina

blazer – pull&bear; hat – h&m; top – reserved; pants – no name; boots – deichmann

31 thoughts on “Eyes wide open

  1. Ja chcę te kotki! :)
    No czuć wiosnę aż chce się wychodzić na słońce!:)
    Piękną tą bluzeczkę kupiłaś i kapelusz super się prezentuje:D

  2. dziękuję bardzo:)
    jestem posiadaczką podobnego kapelusza, a właściwie trzech podobnych, uwielbiam:D

Leave a Reply

