New outfit & Music Roller

Gdy nie mam ochoty kombinować z ubiorem najczęściej zakładam dopasowane spodnie, top, a do tego marynarkę, kardigan lub bluzę. W tym przypadku założyłam bawełnianą marynarkę w granatowo-białe paski, którą bardzo często noszę do wielu zestawów i nadal mi się ona nie nudzi. Biały top kupiłam na ostatnich zakupach, sprawdza się w każdej sytuacji i jest absolutnie niezastąpiony. Kolejnym nowym zakupem jest duża brązowa torba, która kształtem przypomina worek. Jest pojemna, stonowana kolorystycznie, dzięki czemu pasuje do wszystkiego, poza tym posiada krótki i długi pasek – po prostu same zalety;) Zatem miłego oglądania!

blazer – denim co; top – tally weijl; pants – h&m; bag – no name; boots – deichmann

Na koniec przedstawiam wam mały silikonowy gadżet, który dostałam od Rollershop. Pełni on funkcję zwijania kabli od słuchawek, żeby się nie plątały. Jest to świetne rozwiązanie i dzięki niemu można zapomnieć o męczącym rozplątywaniu słuchawek. Poza tym ładnie wygląda – ja wybrałam sobie model Donut Pink, lecz w ofercie znajduje się jeszcze kilka innych wzorów, które możecie zobaczyć tutaj.

fot. Ewelina & me

36 thoughts on “New outfit & Music Roller

  1. Jak dla mnie zestaw fajny, ale … no właśnie przedstawiasz je w mało interesujący sposób. Z tego co zauważyłam wcześniej masz piękne krajobrazy, widoki. Może jednak warto było je wykorzystać ? :)

  2. Agnieszka: Na chwilę obecną śniegu jest jeszcze mniej niż na tych zdjęciach, idzie wiosna;)

    K.: Niestety nie mam czasu na takie spacery tylko po to, żeby urozmaicić widoki za sobą na zdjęciach. Dlatego moi czytelnicy powinni się jakoś przyzwyczaić do takich zwykłych zdjęć i skupić się nad oceną moich zestawów.

Leave a Reply

