Somebody that I used to know

W dzisiejszym poście na sobie mam kolejną dopasowaną spódniczkę z H&M. Tym razem jest w czarno-białe paski. Przyznam, że nie mogłam się tym spódniczkom oprzeć. Do zakupu zachęciła mnie ich cena i uniwersalność, mogę je nosić z wieloma bluzkami, a do tego marynarki oraz kardigany. Wtedy, gdy robiłyśmy z siostrą zdjęcia było mroźno. Pod kurtką miałam jeszcze kilka warstw, m.in. bluzkę z długim rękawem i sweterek. Było nam zimno, lecz dałyśmy radę. Na szczęście zima już jest łagodniejsza, na termometrze widzę -3stopnie, które nawet mnie zadowalają;)

fot. Ewelina

coat, tights – f&f; skirt, scarf – h&m; gloves – c&a; overknees – cubus; boots – deichmann

33 thoughts on “Somebody that I used to know

Leave a Reply

