It’s so cold outside

Ostatnio coś nie mam siły wymyślać nowych zestawów i narzekam na brak weny. Mam nadzieję, że to chwilowe i ten stan w końcu minie;) Przeważnie noszę dopasowane spódniczki z zakolanówkami, a w tym tygodniu na mojej głowie najczęstszą fryzurą był warkocz. Poza tym wygrzebałam z szafy zapomniany przeze mnie sweterek z reniferami, który mnie już nie cieszy jak kiedyś.. Chcę wiosny! ^^ Właśnie kończą mi się ferie, myślę, że czas się przebudzić i w końcu zacząć robić coś pożytecznego!

fot. Ewelina

jacket, sweater, tights – f&f; skirt – h&m; faux fur hat, gloves – c&a; bag – atmosphere; overknees – cubus; scarf – no name; boots – deichmann

32 thoughts on “It’s so cold outside

  1. This is such a cozy outfit! That hat is absolutely needed!!
    I will agree with the other girls! I can feel the cold too!
    It is obvious why you crave for the spring.

    Kisses.

Leave a Reply

