Without You

W końcu doczekałam się ferii. Cieszy mnie to strasznie, ponieważ w końcu będę mogła się wyspać i po prostu odpocząć od szkoły. U mnie śniegu jest masa, poza tym od wczoraj mrozy, które sięgały -14stopni. Dlatego teraz chowam się w domu i staram się choć trochę zagrzać. Zdjęcia robiłyśmy z siostrą w zeszłą niedzielę. Na sobie miałam pożyczoną od siostry kurtkę w kolorze khaki, w której było mi ciepło i wygodnie. Pod kurtką biała koszula, na niej sweterek i legginsy. W takich zestawach czuję się zimą najlepiej;)

fot. Ewelina

coat – fishbone; sweater – bershka; shirt, scarf, leggings – no name; gloves – c&a; boots – deichmann

35 thoughts on “Without You

  1. fajny set;)) wspominałaś kiedyś że zamieścisz zdj. z sukienką ze studniówki nie ukrywam że czekam z niecierpliwośćią;)

Leave a Reply

