“Video Games..”

W ten weekend tak fajnie mi się odpoczywa, aż nie chce mi się iść jutro do szkoły. Na szczęście za tydzień zaczynają się ferie. Te dwa tygodnie zamierzam poświęcić na naukę do próbnych matur i odpoczynek. Jeśli chodzi o zestaw założyłam fioletowe spodnie, które w szczególności lubię łączyć z delikatną bluzką w łososiowym kolorze. Poza tym najnowszymi nabytkami są duża czarna torba i fioletowa opaska z ozdobnymi kwiatkami. Torbę już polubiłam za wygodę jej noszenia i pojemność, a opaska ciekawie dopełnia każdy zestaw.

fot. Ewelina

coat, headband – f&f; pants – h&m; blouse, bag – no name; boots – czasnabuty.pl

34 thoughts on ““Video Games..”

  1. Jaka przepiękna wieś… przepiekna!!! Stylizacj też super, ale krajobraz mnie zachwicił, bo uwielbiam, a obecnie jestem zamknięta z niezimowym, betonowym Wrcławiu. Przeprazam, dziękuję, pozdrawaim :))

  2. Urocza bluzeczka! :)
    Ach, ja niestety na ferie jeszcze muszę poczekać…Aczkolwiek podczas nich nie bardzo wypocznę, czeka mnie sporo nauki do egzaminów. Cóż, będę musiała jakoś połączyć przyjemne z pożytecznym. ;)
    Pozdrawiam!

  3. Thanks for comments!

    Magdalena: dziękuję, również jestem tym faktem zaskoczona;)

    K.: jeszcze nie wiem, postaram się je opublikować jak najszybciej;)

  4. i love your hair! makes me really miss my long locks.. grow, hair.. grow!! this is a pretty color you have on!

    have a good weekend sweetie!

Leave a Reply

