XOXOXO

W tym tygodniu nie udało mi się zrobić nowych zdjęć, dlatego przygotowałam mały mix zdjęć sprzed kilku miesięcy. Nie wszystkie zdjęcia były publikowane, dlatego mam nadzieję, że post was zaciekawi. Jeśli chodzi o studniówkę wybawiłam się, nogi bolały, lecz było warto;) Postaram się zrobić kilka zdjęć w studniówkowej kreacji, myślę, że w przyszłym tygodniu zdjęcia pojawią się na blogu.

fot. Ewelina & me

~

Poza tym opublikuję zaległe dwa zdjęcia, które zostały zrobione jeszcze przed świętami. Na sobie mam prosty zestaw idealny na zakupy czy też spacer. Do czarnych dopasowanych spodni założyłam szary sweter – bardzo fajnie ze sobą wyglądają i sprawdzają się wtedy, gdy nie chce mi się za bardzo kombinować z ciuchami. Na sobie mam również ulubioną kurtkę budrysówkę, brązowe kozaki i ocieplacze w postaci rękawiczek i szalika.

fot. Ewelina

coat – f&f; pants – diy; gloves – c&a; scarf – house; bag – atmosphere; boots – deichmann

30 thoughts on “XOXOXO

  1. Trzecie zdjęcie jest genialne, lubię taki klimat!
    No i czekam z necierpliwością by ujrzeć Twoją studniówkową kreację, z pewnością wyglądałaś świetnie. <3

Leave a Reply

