“Born to die” ♥

Ostatni dzień długiego weekendu leniwy, chociaż udało mi się nawet zajrzeć do książek;) Poza tym relaksuję się słuchając rapu, grzeję się w swoim pokoju, podczas gdy na zewnątrz pada śnieg.. Zdjęcia, które dzisiaj publikuję zostały zrobione jakiś tydzień temu. Śniegu jest coraz więcej, trochę mnie już zaczyna wkurzać, ale przyznam, że ładnie wygląda na zdjęciach;) Na sobie mam ulubiony ostatnio zestaw: łososiową opaskę, dopasowaną spódniczkę w groszki, kurtkę pilotkę i wysokie kozaki. Nawet Ruda załapała się na zdjęcia^^

fot. Ewelina

jacket, tights – f&f; skirt – allegro; headband – h&m; scarf – house; boots – deichmann

38 thoughts on ““Born to die” ♥

  1. A ja Ci zazdroszczę tego śniegu, u mnie wciąż pogoda iście listopadowa, koooszmar.

    Wyglądasz prześlicznie w tej opasce :)

  2. Twarda ta Twoja ruda ;) Moja Marlena jak widzi snieg to potrafi tylko miałkliwie płakać, że jakieś białe, zimne coś nie pozwala jej dostac się do trawy i hasających na niej ptaków ;))

  3. aaaa! jaka kicia <3
    ostatnio jestem fanką Lany, ma dziewczyna talent!

    dziękuje za miłe słowa :)
    zapraszam znowu, dziś wstawiłam post z moją studniówkową kreacją :P

    Pozdrawiam,
    Kinga

  4. Swietnie wygladasz! Super ta spodniczka wyglada na brazowymi kozakami:) I tez mam taka opaske:D + tez chce troche sniegu..chocby do zdjec;)

  5. love your head turban i have one exactly like it, but I love how you mixed it with the polka dots….sooo cute…….xx

    hushhushcloset.blogspot.com

Leave a Reply

