Snow & salmon headband

W końcu nasypało trochę śniegu, w sam raz na zbliżające się święta. Szczerze mówiąc jestem zupełnie nieprzygotowana, a ten tydzień muszę poświęcić na świąteczne zakupy. Jeśli chodzi o zestaw mam na sobie najnowszy sweter, który ostatnio kupiła mi mama. Sweter jest mega ciepły, poza tym lubię jego szerokie szaro-białe paski. Założyłam do niego czarne dopasowane spodnie i czarną pilotkę. Na głowie łososiowa opaska, którą już uwielbiam i będę nosić coraz częściej.

fot. Ewelina

sweater – sh; jacket – f&f; scarf – house; pants – no name; headband – h&m; wedges – czasnabuty.pl

29 thoughts on “Snow & salmon headband

  1. A do mnie śnieg zawitał dzisiaj :)
    Co do Twojego stroju to bardzo podoba mi się Twoja opaska & buty w pięknym odcieniu karmelu :)

    Pozdrawiam ! :)

Leave a Reply

