Little horses

Zdjęcia, które dzisiaj publikuję zostały zrobione w niedzielę. Słoneczna pogoda zachęciła do zdjęć i do założenia lżejszych ciuchów. Idealnie sprawdził się brązowy trencz uszyty przez moją mamę, sweterek w koniki i dżinsowe szorty. Poza tym bardzo polubiłam brązowe kozaki, które kupiłam niedawno w Bielsku. Lubię ich materiał i wygodną koturnę. Już wspominałam, że można je nosić na dwa sposoby – tym razem odwinęłam je do dołu.

fot. Ewelina

trench, shorts – diy; sweater, tights – f&f; necklace – h&m + f&f; earrings – allegro; boots – deichmann

25 thoughts on “Little horses

Leave a Reply

