Last one to know

Przepraszam za mały zastój na blogu. Ten tydzień strasznie szybko zleciał i jakoś nie miałam głowy do pisania nowych postów. Ciągle tylko matematyka i matematyka, niestety już tak jest w klasie maturalnej;) Akurat wtedy, gdy zaczął się weekend musiała popsuć się pogoda. Teraz za oknem pada deszcz, a ja siedzę w cieplutkim pokoju i suszę włosy po mokrym powrocie do domu;) Jeśli chodzi o zdjęcia, robiłyśmy je w niedzielę. Na sobie miałam nową pudrowo-różową marynarkę, którą jakiś czas temu upolowałyśmy z siostrą na allegro. Marynarka potrzebowała małych przeróbek, m.in. zmiany guzików, w tym pomogła niezastąpiona mama;) Pozostałe elementy zestawu proste i klasyczne, czyli tak jak lubię.

-> Proszę o głosy tutaj;)

fot. Ewelina

blazer, leggings – allegro; top – f&f; wedges – czasnabuty.pl

23 thoughts on “Last one to know

  1. Cudna ta marynarka! piękny kolor i przede wszystkim fason! + świetny(choć mały;)) zielony akcent na paznokciach;)

  2. Dziękuję :) Widzę kolejną ciekawą marynarkę w Twojej kolekcji, piękny kolor! Nie widziałam poprzedniej wersji, ale myślę, że zmiana guzików to dobry pomysł, lubię takie kontrastowe :)

  3. Oj, nie dziwię się, że dni Ci tak szybko lecą, tak już jest w klasie maturalnej, sama przez to przechodziłam :) Ale będzie dobrze ! :))
    Co do Twojego stroju bardzo podoba mi się kontrast pomiędzy ciemnym dołem, a jasną górą :)

    Pozdrawiam :)

Leave a Reply

