In the cold light of morning

W końcu jest sobota! Dzięki temu w końcu znalazłam czas na zrobienie nowych zdjęć na bloga i napisanie posta. W tygodniu czasu wiecznie mi brakuje. Ciągle siedzę w książkach ucząc się matematyki, wracam późno do domu, albo po prostu chcę poleżeć sobie w ciszy i spokoju. Jeśli chodzi o zdjęcia na sobie mam prostą beżową sukienkę, którą przewiązałam czarną wstążką. Do niej założyłam kardigan w kwiaty i jazzówki. W ręce moja ulubiona ostatnio torebka, którą bez przerwy noszę do szkoły. Na zakończenie życzę wszystkim udanego weekendu;)

fot. Ewelina

dress – h&m; cardigan, tights – f&f; bag – atmosphere; shoes – zara

31 thoughts on “In the cold light of morning

  1. dzieki za odwiedziny!
    Super wyglądasz. Bardzo podoba mi się dziewczęca sukienka i Twoje ombre hair :)

    Zapraszam w wolnej chwili!

  2. Dziękuję :) Wiem coś o braku czasu, zwłaszcza ostatnio, ale mam nadzieję, że niedługo wyjdę na prostą ;)
    Twój zestaw jest super, kardigan jest uroczy, dodatkowo fajny patent z tą wstążką, pomysłowo!
    Pozdrawiam :)

  3. The outfit you are wearing is fabulous and looks so put together. It’s definitely one of my favourites. I have to say: Very Cute!! And I especially like the accessories.

Leave a Reply

