All of the world loves a raver

W ostatnim poście wspominałam o tym, że polubiłam wszelkiego rodzaju marynarki. Tym razem mam na sobie marynarkę w kolorze czerwonym, którą połączyłam z koronkową sukienką i legginsami. Do tego koturny z czasnabuty.pl i naszyjnik sówka. Przyznam, że bardzo lubię takie dziewczęce zestawy, czuję się w nich swobodnie. Poza tym korzystam ze słonecznych jesiennych dni. Mam nadzieję, że jesień będzie złota i że obejdzie się bez deszczu;)

fot. Ewelina

dress – atmosphere; blazer – no name; leggings, ring – allegro; necklace – orsay; wedges – czasnabuty.pl

34 thoughts on “All of the world loves a raver

  1. O tak! Marynarki są świetnym rozwiązniem na każdą okazję :) Świetnie Ci w czerwonym. Pozdrawiam. Roksana i zapraszam do mnie. :)

  2. That is a very inspiring outfit! And I’m rarely inspired in fall. I miss the crutch of flip flops and skimpy tank tops. But I’ve made a resolution to be less label-conscious.Right now I’m thinking over-the knee boots, bright tights, Moto gear, maybe even a cape…what do you think is a must for fall?

  3. hi good morning than you for sweet comment :)

    happy to see you on my blog

    i like that red jacket on you it looks great on you :)

  4. Tunika jest śliczna, taka urocza i romantyczna… Marynarka to świetny wybór, zwłaszcza pod względem kolorystycznym – pięknie Ci w tym kolorze :)

Leave a Reply

