I’m with you

Korzystając z wolnej niedzieli publikuję nowego posta. Zdjęcia zostały zrobione jeszcze w wakacje. Na sobie miałam spodnie w kolorze khaki i tunikę w kwiatki. Aby dodać sobie centymetrów, założyłam szpilki w mocnym kolorze. Mimo swojej wysokości bardzo wygodnie się w nich chodzi. Podoba mi się też ich kolor i ozdobna falbanka z przodu. P.S. Zapraszam na fanpage mojego bloga na FB tutaj.

+Proszę o głosy tutaj.

fot. 1 – me; 2-7 – Ewelina

top – atmosphere; pants – f&f; ring, sunglasses – allegro; heels – no name

35 thoughts on “I’m with you

  1. masz bardzo ładny lakier do paznohttps://chaoskontrolowany.wordpress.com/2011/09/11/im-with-you/#comment-form-load-service:Twitterkci, a szpilki cudowne;)

  2. Bardzo fajne spodnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- jeśli masz ochotę, dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;)

  3. Nie ma co sie oszukiwac i trzeba powiedziec, ze dluzsze sleczenie przed komputerem prowadzi do silnych boli oczu i glowy. Jestem rowniez bardziej spiaca i zmeczona kolejnego dnia.. Niemniej jednak nieraz trafia sie na takie fajne artykuly i ponownie wciagnieta jestem na wiele godzin. Dziekuje autorowi za moj bol glowy ;) Zeby tylko takie byly przyczyny chorob. Pozdrawiam serdecznie.

Leave a Reply

