Everyday I’m shuffelin

Dzisiejszy post bardzo optymistyczny, z dużą ilością uśmiechu i słońca. Z poniższych zdjęć jestem bardzo zadowolona, za co oczywiście dziękuję Ewelinie;) Na sobie mam spódniczkę w paski, która jeszcze niedawno była sukienką. Dzięki pomocy mojej mamy przeszła fajną metamorfozę. Teraz mogę nosić ją z różnymi topami i bluzkami, co daje mi większe pole do manewru. Poza tym korzystam z ostatnich dni wakacji, słonecznej pogody i noszę sandały na koturnie od LuuLuu.pl. Aaaaa i kocham moje nowe włosy! ♥

fot. Ewelina

skirt – atmosphere + diy; top – f&f; belt – sh; aviators – h&m; wedges – luuluu.pl

36 thoughts on “Everyday I’m shuffelin

  1. Hmmm, ładnie, jakby ostatnie tchnienie lata :)
    “Radość tkwi nie w rzeczach, ale w głębi naszej duszy.” ;) Apropo posta z dużą ilością uśmiechu :)
    Pozdrawiam
    Pati

  2. Już dosyć przejadło mi się ombre hair (zwłaszcza, że sama mam je przypadkowo), ale najważniejsze, że Tobie się podobają. Dobrze mieć taką zdolną mamę! Ja wszystko muszę oddawać do krawcowej i słono płacić.

  3. Bardzo letni zestaw ! Piekne kolorki !
    P.S. [pozwolilam sobie na wciagniecie Ciebie do pewnej zabawy szczegoly na moim blogu]

  4. Bardzo fajnie wyszły te włosy…słonecznie…ja nie mam odwagi do farbowania :-) i widzę że kotków przybyło heh Pozdrowienia w te ostatnie słoneczne dni…

  5. I bardzo dobrze, że przerobiłaś sukienkę na spódnicę, bo jest… genialna ! :) bardzo mi się podoba :) (a Tobie pasuje ;) )

    Pozdrawiam :)

  6. Piękna ta spódniczka jest! A zdjęcia bardzo wakacyjnie uśmiechnięte, podobają mi się :-)

    Pozdrawiam, zapraszam ponownie ;-)
    Czmiel

Leave a Reply

