Don’t be a drag, just be a queen

Piątkowy wypad na pocztę zaowocował zrobieniem kilku fajnych zdjęć, za co oczywiście dziękuję Ewelinie;) Na sobie miałam kwiecistą tunikę z falbankami, którą znalazłam przeszukując allegro. Podoba mi się jej zamek z przodu i uroczy materiał. Założyłam do niej legginsy, czarne sandałki i ulubione dodatki. Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Trochę ciężko mi się do niego przyzwyczaić, ale myślę, że taka zmiana była blogowi potrzebna. Jak się Wam podoba?;)

fot. Ewelina

top – atmosphere; leggings – allegro; sandals – no name; aviators, earrings – h&m; bag – vintage

35 thoughts on “Don’t be a drag, just be a queen

  1. O, jak widzę zmiana wyglądu bloga! Wszystko pięknie ładnie, jednak brakuje mi koloru…
    Co do stroju, świetna sukienka! :)

  2. Wyglądasz ślicznie, fajnie, ze wyhaczyłaś taką tunikę, jest superowa :D

  3. 2 ostatnie zdjęcia na mostku urocze! Fajniutka sukienka ;-)

    Dzięki za wizytę, pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)
    Czmiel

Leave a Reply

