He got that super bass

W zeszłym tygodniu z dziewczynami odwiedziłyśmy Bielsko i Gemini, stąd zdjęcia wśród palm i piasku. Przyznam, że czułam się jak na prawdziwej plaży;) Krótkie wdzianko, które mam na sobie uszyła mi mama specjalnie na bierzmowanie. Było to kilka lat temu, a wdzianko od tego momentu wisiało nienoszone w szafie. Niedawno wpadłam na pomysł zamiany zwykłych czarnych guzików na złote. Dzięki temu wdzianko od razu nabrało charakteru i z przyjemnością noszę je do tunik i legginsów.

->Aukcje na allegro.

fot. Aga

dress – f&f; jacket – diy; leggings – allegro; bag – atmosphere; shoes – no name

~

Ostatnio miałam przyjemność udzielić krótkiego wywiadu Oli, który został opublikowany tutaj. Poniżej możecie przeczytać wszystkie pytania i odpowiedzi. Mam nadzieję, że wywiad się spodoba;)

-Od jak dawna interesujesz się modą? Jak zaczęła się Twoja modowa przygoda?
-Modą interesowałam się już wtedy, gdy chodziłam do gimnazjum. Lecz to zainteresowanie stało się większe, kiedy założyłam bloga. Starałam się wtedy znaleźć własny styl i właśnie blog mi w tym pomógł.

-Czym jest dla Ciebie moda?
-Moda to dla mnie wyrażanie siebie poprzez ciuchy i odpowiednie dodatki. Można wyglądać różnie w zależności od okazji, samopoczucia. Odpowiednie zinterpretowanie mody pozwala odnaleźć swój styl. Przyznam, że własnego niepowtarzalnego stylu szukałam dosyć długo. Ale jak już znalazłam, to ciągle go ulepszałam i modyfikowałam. Tak właśnie można bawić się modą.

-Skąd czerpiesz modowe inspiracje?
-Modowe inspiracje czerpię z różnych kierunków. Inspirują mnie modowe blogi, gazety, telewizja, czasem teledyski. Ostatnio coraz częściej spoglądam w stronę mody ulicznej. Przyznam, że ludzie ubierają się coraz lepiej, jest to dla mnie niesamowita inspiracja.

-Jakie są Twoje ulubione kolory?
-Bardzo lubię czerń – posiadam wiele ubrań w tym kolorze. Poza tym lubię biel, odcienie brązu, czerwień. Ostatnio zakochałam się w odcieniu limonki. Mam top w tym kolorze i bardzo lubię go za tą soczystość. Ulubionym moim kolorem jest też róż we wszystkich odcieniach – sprawia, że czuję się dziewczęco.

-A Twój ukochany, ponadczasowy ciuch to…?
-Bardzo lubię czarne legginsy do kostek. Mogę je nosić do tunik, sukienek, koszul. Bez względu na to, z czym je zestawię zawsze wyglądają ciekawie i niebanalnie. Nie wyobrażam sobie szafy bez nich.

-Który z trendów wiosna-lato 2011 podobał Ci się najbardziej?
-Spodobał mi się powrót kolorowych ciuchów od stóp do głów. Przyznam, że aż tak bardzo z tym trendem nie eksperymentowałam, ale do swojej szafy przygarnęłam czerwone rurki. Przeważnie noszę je dostonowanych beżów czy czerni.

-Przed nami kolejny sezon jesień-zima 2011/2012. Czy któryś ztrendów tego sezonu Ci się spodobał? Jaka jest Twoja lista ‘must have’ na ten sezon?
-M.in. w sezonie jesień-zima 2011/2012 ubierać się będę casualowo. Swetry w odcieniach brązu, białe t-shirty, dobrze skrojone dżinsy. Poza tym spodobał mi się trend na noszenie pomarańczowych ciuchów. Marzę o sukience w tym kolorze i mam nadzieję, że w końcu taką znajdę. Modnym kolorem w tym sezonie będzie również niebieski – myślę, że kobaltowy płaszczyk sprawdziłby się idealnie na złotą jesień.

-Co jest najfajniejsze, a co najtrudniejsze w prowadzeniu modowego bloga?
-Najfajniejsze w prowadzeniu bloga jest to, że mogę poprzez zdjęcia i swoje zestawy pokazać swój styl oraz to, co lubię. Blog mnie nie ogranicza, dzięki niemu się rozwijam. Najtrudniejsze w tym może jest to,że nie zawsze znajdzie się czas na zrobienie nowych zdjęć czy napisanie krótkiego posta. Więcej trudności myślę, że nie ma. Prowadzenie bloga to dla mnie czysta przyjemność.

-Dziękuję za wywiad!
-Nie ma za co:) Było mi bardzo miło!

35 thoughts on “He got that super bass

  1. miałaś bardzo dobry pomysł z guzikami ! ;)
    Poza tym przeczytałam Twój wywiad i w wielu kwestiach myślę podobnie, m.in. w tym,że pomarańczowy jest CUDOWNYM kolorem, a kobaltowy płaszcz na jesień-idealny, żeby jesień nie była taka szara :)

    Pozdrawiam ! ;)
    PS: Moja siostra ma taką samą sukienkę jak Ty z f&f. I jest świetna! :)

  2. Tak, złote guziki od razu odmieniły charakter wdzianka, podoba mi się :)

    Dzięki za odwiedziny, u mnie nowość, zapraszam ponownie :-)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

  3. Mimo że między nami istnieje spora różnica wieku, stałaś się w pewnym sensie moją inspiracją. Dzięki Tobie zaczęłam zaglądać do F&F i zawsze znajduję tam coś dla siebie :-)

  4. Pewnie mnie nie pamiętasz(szmat czasu minął odkąd prowadziłam bloga) chciałam tylko ponownie się przywitac powiedzieć że super wyglądasz i ogłosić że mój powrót już niebawem!
    pozdrawiam

Leave a Reply

