A diamond don’t define what shine is

W końcu czuć prawdziwe lato! Korzystając z pięknej pogody postawiłam na dziewczęcość. Założyłam romantyczną białą sukienkę i przewiązałam ją w talii czarną wstążką. Do tego zestawu dopasowałam delikatne dodatki w postaci srebrnych kolczyków i pierścionka z czerwoną kokardką. Przypomniałam sobie również o brązowej torebce vintage. Jest bardzo wygodna w noszeniu i potrafi pomieścić dużo drobiazgów. Aby dodać sobie paru centymetrów założyłam moje ulubione sandały na koturnie – prezent od czasnabuty.pl. Uwielbiam je ♥

->Moje aukcje na allegro.

fot. Ewelina

dress – zara; bag – vintage; wedges – czasnabuty.pl; ring – allegro; earrings – h&m

34 thoughts on “A diamond don’t define what shine is

  1. Ładnie się ta sukienka ze wstążką prezentuje :-)

    U mnie nowy post, zapraszam ;-)
    Pozdrawiam, Czmiel

Leave a Reply

