Baby if you let me breath, I’ll be your love

Niedawno byłam w F&F w poszukiwaniu okazji cenowych. Znalazłam tę oto czarno-białą sukienkę w słodkie groszki przecenioną o połowę. Jedynym minusem tej sukienki było to, że kończyła się pod kolanem. Na szczęście mama pomogła mi ją skrócić. Założyłam ją w sobotę w połączeniu z legginsami i ramoneską. Przyznam, że ten zestaw sprawdził się idealnie, czułam, że to jest mój styl;) Nie wiem, czy zauważyliście już we wcześniejszych postach, że troszkę skróciłam włosy i rozjaśniłam końcówki na jasny brąz. Może to taka niezauważalna dla każdego zmiana, ale ja czuję się w nowych włosach wspaniale.

fot. Ewelina

dress, necklace – f&f; bag – atmosphere; leggings – yups!; shoes – no name; jacket, ring – allegro

31 thoughts on “Baby if you let me breath, I’ll be your love

  1. Faktycznie pasuje do Ciebie taki styl, tylko jak na lato to trochę smutno… Ale z drugiej strony, pogoda też nie nastraja pozytywnie ;) Pozdrawiam!

  2. śliczna sukienka, również od czasu do czasu zaglądam do F&F bo można tam znaleźć coś wartego uwagi :) świetna kurtka i słodka torebka :)

  3. Zauważyłam Twoje skrócone włosy, ponieważ podcięłaś je tuż po tym, jak napisałam w komentarzu, że tak szybko ci rosną. A sukienkę z F&F mam granatową w groszki, to chyba taki sam krój. Niestety, Tesco mam daleko, ale to na Twoim blogu spostrzegłam,że można tam dorwać niezłe rzeczy.

  4. Też uwielbiam f&f w czasie wyprzedaży, wtedy można upolować coś za śmieszne pieniądze :)
    PS; jako torebko-maniaczka powiem Ci,że masz bardzo fajną torebkę. I jeszcze z f&f ! Dawno ją kupiłaś? ;>

  5. Petite Feetie: Torebka jest z Atmosphere, zamówiłam ją na allegro, ale nie pamiętam dokładnie kiedy;)

Leave a Reply

