I wanna go

Korzystając z dzisiejszej pogody, w końcu zrobiłyśmy z Eweliną zdjęcia na bloga. Założyłam wygodne, sprawdzone ciuchy i dodatki. Pod długiej przerwie wyciągnęłam z szafy szare koturny od LuuLuu.pl. Przyznam, że są bardzo wygodne, lecz w pewnym momencie moje nogi odmówiły posłuszeństwa;) Ale to pewnie dlatego, że dawno ich nie nosiłam. Teraz myślę, że będę częściej po nie sięgać, bo przecież lato nie trwa wiecznie..

+ moje aukcje na allegro +

shirt – zara; leggings – yups!; bag – atmosphere; wedges – luuluu.pl; bow – h&m; sunglasses – allegro; necklace – h&m + allegro; bracelets – allegro, gift from instyle

->Tuż po “napadzie” na bibliotekę. Będzie co czytać;)

fot. 1-6 – Ewelina; 7 – me

20 thoughts on “I wanna go

  1. ove this neutral outfit! the blouse and the legging is just just perfect! but oh i am in love with those shoes, they are like the perfect summer bootie! absolutely divine

  2. Świetne koturny! :)
    Ja też ostatnio rozpoczęłam “maraton książkowy”. W końcu wakacje nie trwają wiecznie, a niedługo nie będzie czasu na czytanie.
    Pozdrawiam! :)

  3. hm, tyle książek zazdroszczę, bo ja nie mam czasu czytać , brr.
    chociaż gdybym tylko chciała ;p
    uroczo wyglądasz, najbardziej podoba mi się tunika :)

Leave a Reply

