Best thing I never had

Dzisiaj kolejna porcja zdjęć zrobionych u babci. Postawiłam na zestaw w kolorach black&white. Czarny top z koronką odkupiłam niedawno od jednej blogerki, przyznam, że bardzo podobają mi się jego falbanki i krótszy przód. Z tyłu posiada jeszcze koronkę, myślę, że będzie jeszcze okazja, aby pokazać ją na blogu. Poza tym założyłam inne okulary. Trochę dziwnie się w nich czuję, ponieważ zdążyłam się już przyzwyczaić do aviatorek z H&M i nie wyobrażam sobie dnia bez nich;)

fot. Ewelina

top – new look; pants, sandals – no name; cardigan – h&m; sunnies – pepco; necklace – f&f

20 thoughts on “Best thing I never had

  1. o kurcze, nie przypuszczałam, że okulary z pepco mogą mieć tak niebanalny kształt :) chyba się tam wybiorę.

  2. Je też ostatnio przekonałam się do krótszych bluzek, a w szczególności sweterków. :) Ze względu na te dziwne wahania temperatur baaardzo się przydawały.
    Super zestaw!
    Pozdrawiam,
    Gwai.

  3. Boże, jak ty się zmieniłaś :)! Oj, nie ma jak to u babci, takie pyszności zawsze są hihi
    Białe spodnie i koronkowa koszulka to naprawdę śliczny zestaw, wyglądasz w tym świetnie.
    Miło cię znowu widzieć!

Leave a Reply

