Right there

Obecna pogoda za oknem jest beznadziejna, a pomyśleć, że właśnie trwają wakacje. Na szczęście posiadam zdjęcia sprzed kilku dni, wtedy, gdy świeciło słońce. Zdjęcia robiłyśmy z siostrą u babci, znalazłyśmy wiele fajnych miejsc. Na sobie mam typowo wakacyjny zestaw – koralową sukienkę i lekkie sandałki. Sandały mają ozdobne kwiatki z przodu i są bardzo wygodne, pasują do sukienek jak i spodni. Myślę, że był to dobry zakup;)

fot. Ewelina

dress, necklace – f&f; shoes, bracelets – no name; aviators – h&m

26 thoughts on “Right there

  1. Zaglądam na twojego bloga dość często i muszę przyznać że twoje stylizacje na początku bardzo mi się podobały, ale teraz nie dość że dodajesz notki i zdjęcia coraz rzadziej to na dodatek coraz mniej mi się podobają. Są takie przewidywalne i monotonne. Mam nadzieję że urozmaicisz jakoś swojego bloga, ponieważ widzę że masz potencjał. Dalej będę tu zaglądać, mając nadzieję że posłuchasz moich rad :)

    A co do stylizacji to podoba mi się kolor sukienki :)
    pozdrawiam.

  2. Kasia: To, co aktualnie widzisz na blogu, tak prezentuję się na co dzień. Nie będę specjalnie się przebierać po to, aby zadowolić czytelników. Bardzo dobrze się czuję w swoim obecnym stylu i mam nadzieję, że inni też to zaakceptują;)

Leave a Reply

