Good girl

Ostatnio mama zrobiła mi małą niespodziankę wracając z pracy z tymi spodniami dla mnie. Od razu je polubiłam – są dopasowane, rozciągliwe i będą idealnie nadawać się na lato;) Bluzkę pożyczyłam od siostry, upolowała ją za fajną cenę w sklepie, w którym miałam przez miesiąc praktyki – w Croppie. Poza tym coraz częściej noszę szare koturny, które dostałam od LuuLuu.pl, są taaakie wygodne!;) Zostawiam Was ze zdjęciami, a sama wyjeżdżam na kilka dni do babci.. ciao!;)

fot. Ewelina

blouse – cropp; pants – no name; necklace – f&f; wedges – luuluu.pl; ring – allegro

26 thoughts on “Good girl

  1. Sterylizując koty przyczyniasz się do ograniczenia bezdomności zwierząt. Pomyśl o tysiącach niechcianych, wyrzucanych i zabijanych maluchów. Wysterylizuj kotkę, ogranicz rozród i bezdomność, a jeśli uważasz, że jesteś w stanie zapewnić dom i dobre życie maluchom, to nie rozmnażaj swojej kotki tylko weź maluchy ze schroniska, one tam umierają. Zgłoś się do najbliższego weterynarza i umów się na sterylizację. To takie proste a uratuje życie wielu kociakom!

Leave a Reply

