Man down

Zdjęcia, które dzisiaj publikuję zostały zrobione ponad miesiąc temu. Jakoś tak wyszło, że nie miałam kiedy ich wstawić na bloga. Ale w końcu doczekały się osobnego posta. Jeśli chodzi o mnie, to już od kilku dni mam wakacje, więc myślę, że znajdę więcej czasu na prowadzenie bloga, bo ostatnio posty pisałam na odczepnego. Jakoś brakuje mi tej motywacji, którą kiedyś posiadałam. Mam nadzieję, że motywacja wróci, przynajmniej będę się starać. Przejdźmy do zdjęć – na sobie mam ulubione granatowe spodnie, które upolowałam na przecenie 50%, wygodną koszulę i sweterek w koniki. Na obecną pogodę ten zestaw by się nie sprawdził, ale jeszcze miesiąc temu tak ubrana chodziłam m.in. do szkoły;)

fot. Ewelina

jumper, pants – f&f; shirt – no name; shoes – zara; bag – atmosphere; bow – h&m; ring – allegro

30 thoughts on “Man down

  1. za ok 40 lat chcę właśnie taki widok z okna, tak Ci go zazdroszczę ! dla mnie to całkiem inny, lepszy świat ;)
    oczywiście jak zwykle wyglądasz uroczo i dziewczęco ;)

    pozdrawiam barbara

  2. Oh, LOVE the sweater! I’m very into everything with horses on it! Ever since Stella McCartney did her horse inspired collection for Chloé I’ve been hooked. :-)

  3. Czyżby sweterek z H&M :)? Widziałam taki…
    Bardzo ładnie wyglądasz, zazdroszczę Ci urody i figury :) W te wakacje biorę się w garść i schudnę :}
    Pozdrawiam

Leave a Reply

