Just can’t get enough

Wczoraj razem z mamą i siostrą wybrałyśmy się na zakupy. Postawiłam na wygodne dżinsowe szorty i klasyczną dwurzędową marynarkę. Ostatnio bardzo spodobał mi się trend na żywe kolory, dlatego zaopatrzyłam się w kilka kolorowych topów. Dzisiaj prezentuję jeden z nich w kolorze limonki. Uwielbiam jego kolor, fason i to, że można go nosić również do legginsów. Okulary pilotki marzyły mi się już od dawna. Kilka dni temu miałam okazję być w Bielsku, dlatego przeszukałam całe Gemini w poszukiwaniu idealnego modelu. Znalazłam je w niezastąpionym H&M;) Zostawiam was ze zdjęciami i życzę udanego wtorku!

fot. Ewelina

top, sunnies – h&m; blazer – marks&spencer; shorts – diy; necklace, tights – f&f; bag, shoes – atmosphere; ring – allegro

33 thoughts on “Just can’t get enough

  1. You are so cute and clever! I love how you paired your bright shirt with a monotone colored jackets and shorts! xxoxooo

  2. świetna torebka i limonkowy top.
    Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, miłego dnia :)

  3. Świetny zestaw! I ten królujący kolor czarny, który wręcz uwielbiam! :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://www.gwai.pl oraz wyrażenie opinii na jego temat!
    Co więcej, obecnie na blogu udzielamy rabatu -30% na cały asortyment!
    Jeśli spodobają Ci się bransoletki, zapisz się również na newsletter!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Gwai.

  4. This is a great look- chic and sophisticated yet age appropriate! You look charming! xo. -Bella Q

Leave a Reply

