Simple little melody

W dzisiejszym poście zaprezentuję kilka nowości z mojej szafy. Sweterek w koniki kupiłyśmy z siostrą na wyprzedaży za super cenę (77zł 38,50zł). Założyłam go do koronkowej sukienki, która w tym zestawie robi za spódnicę. Naszyjnik pożyczyłam od siostry i przyznam, że bardzo podoba mi się jak ożywił cały ten stonowany kolorystycznie zestaw. Poza tym nowością jest również pierścionek kokardka, który od razu przypadł mi do gustu. Kupiłam jeszcze kilka innych kolorowych pierścionków, myślę, że pojawią się one na blogu już za niedługo;)

fot. Ewelina & me

sweater, tights – f&f; dress, bag – atmosphere; necklace – rossmann; ring – allegro; shoes – zara

32 thoughts on “Simple little melody

  1. Przepiękna sukienka :) Chciałabym zobaczyć ją w całości.
    No i dużo lepiej Ci w długich włosach ;)

  2. I’m in love with everything you’re wearing! The sweater and the skirt is just so beautiful together! xoxoxoo

  3. oh dear I love everything abiut this look, the skirt, the ring, the lovely sweater…and you look gorgeous!
    xxx

  4. dziękuję za wszystkie komentarze! thanks for lovely comments <3

    Kasia: sukienka za niedługo pojawi się na blogu i będzie ją widać w całości. dziękuję, mi też bardzo podobają się moje długie włosy;-)

Leave a Reply

