Where ya wanna go

W końcu pogoda jest taka, o jakiej marzyłam. Jest ciepło, słonecznie, a ja najchętniej chodziłabym w zwiewnych sukienkach i spódnicach. Zestaw, który prezentuję na zdjęciach miałam na sobie ponad tydzień temu. Założyłam wtedy uroczą spódniczkę w kokardki, a do niej czarne zakolanówki i wysokie koturny. Ostatnio zaczęły mi się podobać różne zestawy z zakolanówkami w roli głównej. Myślę, że potrafią one nadać ciuchom tego ‘czegoś’, dlatego nie żałuję ich zakupu!

fot. Ewelina

jacket – c&a; skirt – atmosphere; necklace – new yorker; overknees – cubus; hat – h&m; wedges – allegro

~

Dziękuję serdecznie wydawnictwu Znak za prezent w postaci książki “Historie miłosne” Erica-Emmanuela Schmitta. Bardzo ciekawi mnie jej treść, dlatego już dzisiaj zabieram się do jej przeczytania!;)

fot. me

27 thoughts on “Where ya wanna go

  1. The print on your skirt is so cheerful and the hat is a great finishing touch! Looking great as always.

  2. kapelusik jest uroczy<3
    czytałam tę książkę jakiś czas temu- o ile dzieła tego autora uważam niekiedy za przesadnie ckliwe, o tyle tą baaaardzo przyjemnie się czytało:)

  3. Such a pretty skirt Paulina! I adore your smile! And since I’m a romantic, I really want to read that book! Do you think Amazon has it? xoxoxoxoo

Leave a Reply

