Rolling in the deep

Dzisiejszy zestaw w stylu casual – prosta tunika w paski + czarne legginsy. Uważam, że legginsy są najwygodniejszą częścią garderoby i z chęcią je noszę. Ostatnio również odkryłam, że praktycznie nie rozstaję się z czarnymi tenisówkami, mogłabym nosić je non stop. Są wygodne i pasują naprawdę do wszystkiego! Poza tym pod koniec posta mały zlepek zdjęć mojego kotka, enjoy!;)

fot. Ewelina

dress – c&a; bag, shoes – atmosphere; necklace – orsay; bracelets – rossmann; leggings – yups!

<3

fot. me

31 thoughts on “Rolling in the deep

  1. Zdjęcia jak z magazynu. :) Najbardziej podoba mi się torebka i pasiak. ;)

    Poza tym zapraszam do siebie – rabaty do reserved i mohito czekają. ;)

  2. bardzo ładnie wyglądasz:)
    podobny ten Twój rudzielec do mojego, mój też co jakiś czas przewija się przez bloga:)

  3. Śliczna torebka. Już nie wspomnę o kociakach ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga ;)

  4. Your bangs making me want to cut my hair like that!! Beautiful striped dress! Your cat is adorable :-) xoxoxoo

Leave a Reply

