Eyes on fire

Jak widzicie na zdjęciach – pogoda znowu zrobiła nam psikusa i od wczoraj sypał śnieg. Na szczęście śnieg się już topi, a na jutro zapowiadają wiosenną pogodę. W dzisiejszym zestawie króluje połączenie czerni i czerwieni. Spodnie uszyła moja mama kilka dni temu, a ja już je uwielbiam! Ostatnio połączyłam je również z białym t-shirtem i takie zestawienie również przypadło mi do gustu. Przyznam, że takie spodnie w soczystych kolorach bardzo mi się podobają. Marzę jeszcze o kobaltowych, byłyby idealne na wiosnę!;)

fot. Ewelina

pants – diy; jacket – f&f; bag – atmosphere; boots – deichmann; chains – cubus; bracelets – no name

35 thoughts on “Eyes on fire

  1. Jak ja żałuję tego, że wyrzuciłam czerwone spodnie. Co prawda zrobiły się za duże, ale mogłam je jakoś zmniejszyć. Ty wyglądasz cudnie :)

  2. Your hair looks so beautiful and I think I want to get bangs now! Beautiful red pants! xoxoxoo

  3. Świetne spodnie, a zestaw ogólnie jest zarąbisty;) Lubię oglądać twoje stylizacje :)

  4. Oh gosh, I’ve been HUNTING for red pants, and I can’t find them anywhere. I love yours. They fit fantastically. I need to figure out where I can get a pair of my own.

Leave a Reply

