Turn your back on love

Obecna pogoda nie zachęca do robienia zdjęć na zewnątrz, pada deszcz i jest bardzo zimno. Dlatego dzisiaj publikuję zdjęcia, które zostały zrobione kilka dni temu w moim pokoju. Na sobie mam znaną już wszystkim sukienkę w kwiatki, którą kupiłam latem na wyprzedaży. Połączyłam ją z jasnoróżowym kardiganem i czarnymi dodatkami dla równowagi. Zostawiam was ze zdjęciami i idę cieszyć się weekendem;)

+P.S. Zapraszam na moje aukcje na allegro, gdzie sprzedaję trzy sukienki, dwie torebki i kilka innych rzeczy;) CLICK

fot. Ewelina

cardigan – sh/s. oliver; dress – f&f; bag – no name; leggings – yups!; shoes – atmosphere

34 thoughts on “Turn your back on love

  1. och! bardzo podobają mi się sukienki, bluzki i wszystko co jest w kwiatki tak jak Twoja sukienka.:)
    jak zawsze piękne zdjęcia.
    I ja też cieszę się z długo oczekiwanego weekendu.
    Pozdrawiam.:)

Leave a Reply

