Cold case love

Witam wszystkich w nowym roku 2011!;) W dzisiejszym poście nie pokażę sylwestrowej kreacji, ale mam nadzieję, że za niedługo pojawi się na blogu. Na sobie mam ciuchy, które pojawiały się na blogu wielokrotnie. Nowością jest fioletowa czapka z pomponem, którą pożyczyłam od siostry. Lecz i tak uważam, że nic nie zastąpi mojej ciepłej futrzanej czapy;) Za mną możecie oglądać anioła, który znajduje się na żywieckim rynku i wieczorami bardzo fajnie świeci. Szkoda, że czas świąt i sylwestra już za nami, dzisiaj niestety trzeba było iść do szkoły. Ale plusem jest to, że za kilka dni kolejne wolne;)

fot. Ewelina

pants – diy; jacket, hat – f&f; boots – deichmann; bag – atmosphere

30 thoughts on “Cold case love

  1. I just posted about a pom topped beanie today. You totally make me think that I could carry it off. SO cute!

  2. Girlllll, I LOVE your pictures, truly amazing!!!

    Happy New Year to you (once again :))

    Love, Hugs & Kisses
    Jemina
    xoxo

  3. dziękuję za komentarze! thanks for comments <3

    baśka: coś za szybko rosną mi te włosy ;-)

    Nikodem: postaram się ;-)

Leave a Reply

