2nd blog’s birthday! ♥

W dniu dzisiejszym mój blog obchodzi drugie urodziny! Dokładnie dwa lata temu założyłam go z myślą, aby rozwijać swoje zainteresowania i w pewnym sensie się zmienić. Mogę bez obaw stwierdzić, że dzięki blogowi spojrzałam inaczej na wiele spraw i w końcu znalazłam swój styl. Mam nadzieję, że będę prowadzić bloga przez kolejny rok, a potem przez następny i następny. Chciałabym również podziękować wszystkim czytelnikom bloga za śledzenie i komentowanie. To motywuje mnie do działania i dodawania nowych postów. Na zakończenie życzę wszystkim udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku!!;)

fot. Ewelina & me

35 thoughts on “2nd blog’s birthday! ♥

  1. Gratuluję!! Przede wszystkim wytrwałości! Wizualnie zmieniłaś się baardzo! Ale oczywiście w pozytywnym znaczeniu:)

  2. Wow the lighting in these pictures is so great! I like the black and white ones- they’re kind of surreal. And the other ones remind me of summer and sunshine and feeling warm and being quiet and restful. Oh, this is amazing.

    teri at tintedseaglass.blogspot.com

  3. Przede wszystkim zazdroszcze wytrwałości : O
    Chciałabym tyle prowadzić swojego bloga :)
    Życzę dalszego rozwoju w tym, co kochasz :)

  4. śledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zdobyłam się na komentarz.
    jesteś świetna, inna od wszystkich, oryginalna :)
    i życzę Ci, żebyś się dalej rozwijała. :)

  5. Beautiful collection of photos!! Happy New Year and I hope to see more of your outfits :-) xoxoxoxoo

  6. Happy 2nd Blog Birthday dear, and Happy New Year to you

    Wishing you Love & Happiness

    Kisses
    Jemina
    xoxo

Leave a Reply

