Christmas lights

Święta święta i po świętach. Było milutko i przytulnie, niestety nic nie trwa wiecznie. Na szczęście mam jeszcze tydzień wolnego, który mam zamiar dobrze wykorzystać. A już w piątek sylwester – nie mogę się doczekać, gdy w końcu założę wymarzoną sukienkę:) Wracając do zdjęć – zostały zrobione w Wigilię. W salonie stoi wielka choinka zajmująca chyba 1/4 pokoju, na niej misz masz ozdób i lampek. A na jednym zdjęciu możecie zobaczyć stojak na biżuterię, który dostałam od siostry – już go uwielbiam <3

fot. Ewelina & me

32 thoughts on “Christmas lights

  1. Wow first of all, your Christmas tree is so cool!!! It’s wacky and cute and whimsical. I love it. Second, I REMEMBER YOUR CHRISTMAS POST LAST YEAR. I’m feeling the nostalgia. Oh my god. You look super cute, by the way. I love the rose print of your shirt.

    teri at tintedseaglass.blogspot.com

  2. O mam identyczny stojak, ale z inną sukienką, tyle że dostałam go od mamy :P
    Teraz czeka nas wszystkich sylwester, dlatego Szczęśliwego Nowego Roku! :))

  3. dziękuję za przemiłe komentarze! thanks for comments <3

    lavendersummer: to nie kocur, tylko kotka:)

    Karolina Joanna: można znaleźć taki w PEPCO:)

Leave a Reply

