Only girl

W dzisiejszym poście część druga zdjęć z tej sesji. Możecie zobaczyć zestaw, który wtedy chowałam pod płaszczem;) O sukience prawie, że zapomniałam. Ostatnio wygrzebałam ją z szafy i połączyłam z granatowym kardiganem, którego podkradłam siostrze. Śniegu na zdjęciach jakoś tak mało, teraz jest go o wiele wiele więcej. Żeby wyjść z domu, muszę ominąć tunel, który sięga mi do bioder;) Ale przyznam, że zima ma swoje plusy. Za ponad tydzień święta.. już nie mogę się doczekać!;)

fot. Ewelina

dress – c&a; cardigan – camaieu; belt – vintage; bracelets – no name; leggings – yups!; boots – deichmann

34 thoughts on “Only girl

  1. Thank you SO MUCH for your sweet words about my weight lost! That means a lot to me!

Leave a Reply

