What’s my name

Sylwester zbliża się wielkimi krokami, czas pomyśleć o odpowiedniej kreacji;) Ja waham się pomiędzy spódnicą + topem a sukienką. Myślę również o szpilkach i dużej ozdobnej biżuterii. Przeszukując internet znalazłam wiele fajnych propozycji na sylwestrową noc. Rozkloszowane spódnice z falbanami, koronką, słodkie sukienki i mnóstwo topów (ten czarny z koralikami jest moim faworytem).

clothes: h&m, atmosphere

+ Zapraszam wszystkich na moje konto na tumblr. Znajdziecie tam zdjęcia i muzykę, które mnie mocno inspirują.

+bloglovin.


35 thoughts on “What’s my name

  1. Wszystkie ciuszki świetne. Mój faworyt to kremowo-biała bluzeczka z falbanami i czarne szpileczki ;)

  2. I love everything you picked in this college! The studded bustier is my favorite!! And the red heels! xooxoxoo

  3. Bardzo chciałam mieć tą pudrową sukienkę z H&Mu (3 rzecz na zdjęciu) jednak gdy zobaczyłam ją na żywo przeraziła mnie ;D materiał i całość-pierwsza myśl to piżama ,reszta świetna ;) ja w tym roku chyba będę stawiać na sukienkę ;)

  4. mam tą przedostatnią <3
    mam problem tylko z dobraniem dodatków, co radzisz? :))

  5. Koala: zazdroszczę! <3 ta sukienka jest sama w sobie piękna, że nie potrzebuje zbyt wielu dodatków. czarne szpilki i ozdobna kopertówka powinny wystarczyć;)

Leave a Reply

