Thinking of you

Dzisiejsza niedziela słoneczna i leniwa. Z mamą upiekłyśmy muffinki, czytam książkę “Zbrodnia i kara”, poza tym planuję wieczorem iść razem z Kingą głosować w wyborach;) Na jednym ze zdjęć możecie zobaczyć fragment zestawu, który miałam dzisiaj na sobie. Szal jest prezentem od cioci, pożyczyłam go od siostry i bardzo polubiłam. Warkocz zrobiła mi oczywiście mama. Żeby było weselej, przypięłam do niego spinki-kokardki. Ach, weekend mógłby trwać wiecznie..;)

fot. 1,2,3 – me; 4,5 – Ewelina

42 thoughts on “Thinking of you

  1. masz kochaną mamę ! :) powiedz, że pięknie robi kłosa :) a tak w ogole, bardzo lubie czytać Twego bloga, Pozdrawiam serdecznie :)

  2. I love your leather jacket and also the great muffins :D I also bake a Dr. Oetker ones, but they are never so HUGE like these!
    xoxo from Hannie

  3. thanks for comments!! <3

    anette: dziękuję bardzo za miłe słowa, a mamie oczywiście przekażę!;)

    7days7looks: ja od dzisiaj również je kocham <3

  4. O tak wybory ważna sprawa ;)
    Babeczki wyglądają bardzo apetycznie,a “Zbrodnia i kara” była jedną z moich ulubionych lektur,a właściwie książek :)

  5. i love that leather jacket! and the bows in your hair (: oh my goshhh, those muffin things look delicious too. they’re huge!

  6. Oj, babeczki! Wyglądają przepysznie. A mogę tak z ciekawości spytać – próbowałyście kiedyś zrobić bez pomocy dra Oetkera? ;) Tak zapytuję, bo trochę się w tym babrałam…

    Aha. I szaliczek mi się bardzo podoba :)

  7. thanks for sweet comments! <3 dzięki wielkie!

    Floresa: mi też się bardzo podoba "Zbrodnia i kara"!;)

    daguchna: muffinek nie robiłyśmy jeszcze bez pomocy dr Oetkera;)

  8. Your cupcakes made me so hungry this morning…..
    Loving your braid! so beautifully ad perfectly made! Looks so sweet

Leave a Reply

