Borrowed time

Długi weekend niestety już się kończy. Korzystając z dzisiejszej słonecznej pogody, wyciągnęłam siostrę na zdjęcia. Postawiłam na wygodę – ulubione spodnie połączyłam z butami, które na blogu pojawiają się po raz pierwszy i niestety nie są moje. Ale mam nadzieję, że siostra będzie mi je pożyczać od czasu do czasu;) Poza tym już chyba nigdy nie skuszę się na biżuterię z H&M. Pierścionek, który mam na zdjęciach obecnie wygląda beznadziejnie, mimo, że w sklepie prezentował się świetnie – taki urok sieciówek. Życzę wszystkim udanej końcówki weekendu;)

fot. Ewelina

shirt – vintage; pants – f&f; scarf – gift; ring – h&m; boots – deichmann; jacket – logo shop

47 thoughts on “Borrowed time

  1. Eh, rzeczywiście beznadziejne te pierścionki z H&M.
    Urocze zdjęcia, świetna pogoda była ;)

  2. ja swoje “sieciówkowe” pierscionki maluje bezbarwnym lakierem. polecam (zazwyczaj wewnętrzną stronę, ale czasem zdarza mi się pomalować delikatnie cały pierścionek-oczywiście bez oczka), bo to naprawdę pomaga i one tak beznadziejnie nie rdzewieją

  3. myślę, że mimo wszystko wolimy wydać mniej a i tak posiadać gorszej jakości biżuterię ;) pogratuluj siostrze butów!

  4. I adore the combination of the scarf and leather jacket. I’ve been wearing the same combo a lot lately! Hey, if it works, it works!

Leave a Reply

