Kropki kreski

Ostatnio zakupiłam kilka fajnych ciuchów i dodatków, które zaprezentuję w dzisiejszym poście. Najważniejszym i najbardziej ulubionym przeze mnie zakupem jest duża futrzana czapka, której po prostu nie mogę się oprzeć! Zauważyłam takie czapki w wielu sklepach w Sferze i po chwili przemyślenia postanowiłam jedną z nich kupić. Będzie idealna na zimę – już wyobrażam sobie ferie w Zakopanem na lodowisku;) Drugim i równie udanym zakupem jest szara bluza z kapturem, która stanowi idealną bazę do szalonych stylizacji. Wczoraj na przykład założyłam do niej sukienkę w róże, a w środę małą czarną. Widzę ją również w zestawie ze spodniami, ale to innym razem. Ostatnimi dodatkami, które mam dzisiaj do pokazania są rękawiczki – zwykłe fioletowe i czarne z kokardkami. Upolowałam je w komplecie za fajną cenę;)

faux fur hat – c&a; jumper, gloves – h&m

Poza tym zaopatrzyłam się ostatnio w kilka niezbędnych kosmetyków. *chusteczki oczyszczające Nivea – zmywają makijaż, co jest dużym plusem i mają przyjemny zapach; *tusz do rzęs Maybelline – posiadają wąską szczoteczkę i są łatwe w aplikacji, rzęsy są pogrubione; *balsam do ust Carmex – działa nawilżająco i chłodzi usta, uwielbiam jego zapach; *krem do rąk Avon – ma idealną konsystencję, łatwo się rozsmarowuje i pozostawia ładny zapach, wersja opakowania świąteczna; *żel do mycia twarzy Avon – usuwa makijaż, oczyszcza i wygładza skórę.

Od wczoraj można znaleźć w kioskach nowy, grudniowy numer Elle.  Otrzymałam wyróżnienie w konkursie “Zostań trendsettELLEką” o tematyce retro i moje zdjęcie znajduje się na ostatniej stronie.

fot. me

39 thoughts on “Kropki kreski

  1. Bardzo pasuje Ci ten typ czapki, uroczo w niej wyglądasz :) Mi się marzy taka duuuża, szeroka bluza zakładana przez głowę w stylu uniwersyteckim (Yale itp.), ostatnio mam ochotę zatapiać się w ciuchach i chować przed zimnem ;)

  2. fajnie pomponiascie i sukienka tez bardzo mi sie podoba, w mojej szafie brakuje takich różanych elementow, ale jak znajde cos tak ladnego to na pewno sie skusze :)

  3. Czapka jest słodka i puszysta :D :D Do bluzy się przekonałam, całkiem spoko jest ;))
    Bosko że jesteś w Elle :D

  4. dziękuję za wszystkie komentarze! thanks for comments!!;)

    a.: bluzę zamawiałam na allegro, z przesyłką płaciłam 51zł

  5. So many beautiful stuff, that fur hat is amazing, and I LOVE your floral dress, you look FABULOUS

    Wishing you a lovely weekend

    XOXO
    J

  6. cały czas poluję na tę bluzę, a za każdym razem jak jestem w h&m to albo jej nie ma, albo nie ma mojego rozmiaru ;p
    gratuluję wyróżnienia w elle :)

  7. Przedewszystkim gratuluje!
    Swietna jest ta czapka, widziaąłm podobną w H&M i nie wiem czemu nie kupiłam (wrr!). Bardzo ładnie wygladasz!

  8. You are so cute. I love the springy floral dress with that adorable fur hat. SO pretty!

Leave a Reply

