High speed

Na nowo polubiłam spódnice. Czarną z falbanami noszę już trzeci dzień i nadal mi się nie nudzi. Zielony szal we wzory dostałam niedawno od cioci, trafiła z prezentem idealnie!;) Podoba mi się jego kolor i błyszczący materiał, który nada się również na zimę. Poza tym jestem bardzo zadowolona z aktualnej pogody. Jest ciepło i w końcu nie muszę się martwić o to, co założyć, by nie było mi zimno;)

fot. Ewelina

skirt, belt, shirt – vintage; jacket – f&f; necklace – orsay; scarf – gift; boots – allegro

44 thoughts on “High speed

  1. I have to be honest, owls kind of creep me out on necklaces, but I actually really like this one! it’s cute not creepy. The ruffle skirt seems like something I would wear out at night, I like how you made it so daytime appropriate! Great look!

Leave a Reply

