Me, myself and I

Może na początku wyjaśnię skąd ten tytuł. Otóż oglądając “Mam talent” w szczególności zwróciłam uwagę na zespół o tej właśnie nazwie. Trzy osoby w tym zespole świetnie się uzupełniają i robią coś wspaniałego! Kto ich nie słyszał, zapraszam tutaj i tutaj. Jeśli chodzi o zestaw – postawiłam na czerń i beż. Pilotka z kożuszkiem sprawdza się w czasie chłodnych poranków i wietrznych dni – świetnie grzeje. Natomiast buty od razu stały się moimi ulubionymi, jestem pewna, że przechodzę w nich całą zimę!;)

fot. Ewelina

dress, jacket – f&f; circle scarf – diy; necklace – new yorker; boots – deichmann

43 thoughts on “Me, myself and I

  1. Heh, myślałam o kupnie tych samych butów, ale jak się w końcu na nie zdecydowałam, nie było już ani jednej pary ;p
    A przy okazji- naszyjnik jest wspaniały!

  2. dziękuję za komentarze! thanks for comments <3

    ada: obcas 5-6cm, a naszyjnik kupiłam w zeszłym roku, kosztował ok 15zł

  3. kurtka jest cudna! :)

    Ps. Michał z Me Myself And I to mój kuzyn, więc też trzymam za nich mocno kciuki:)

Leave a Reply

