The love you save

W dzisiejszym poście znajdziecie mix ciuchów z różnych sezonów. Sukienka jest typowo letnia, ale w połączeniu z ciepłym swetrem i rajstopami nadaje się na jesień. Poza tym swój debiut na blogu ma naszyjnik – sówka, który pożyczyłam od siostry. Zauważyłam, że zwierzęca biżuteria jest hitem na wielu blogach, ja też oszalałam na jej punkcie. W szczególności podobają mi się takie pierścionki, mam nadzieję, że kiedyś upoluję coś podobnego;)

fot. Ewelina

dress – vintage; sweater – f&f; necklace – orsay; scarf – house; wedges – allegro

+

43 thoughts on “The love you save

  1. I’m so glad that you liked the outfit post, do you want to help me and share my blog with your friends? I would be so glad if you could help me with this mission. I need more readers to start making my videos about reviews and another stuff. Please help me share.

  2. I think floral dresses are wearable all year around, not only during spring or summer! Really nice outfit, love it! ♥

  3. Sympatycznie, chociaż ja to bym chyba w takim zestawie zmarzła ;)
    A sówka naprawdę urocza. Chyba też takiej poszukam…

Leave a Reply

