Just like heaven

Dni są coraz krótsze, coraz bardziej narzekam na brak czasu. Dlatego korzystając z wolnej chwili publikuję posta z sobotnimi zdjęciami. Jeśli chodzi o zestaw – bardzo polubiłam ubrania w kolorze jesiennych liści. Noszę najczęściej kolory brązu, beżu, kamelu, khaki. Uzupełniam je dodatkami w kolorze złota. Ze spodniami w kolorze khaki praktycznie się nie rozstaję, są wygodne i pasują do wielu ciuchów. Natomiast kamelowy sweter upolowałam niedawno z siostrą za niską cenę i przyznam, że bardzo go polubiłam;)

fot. Ewelina

sweater – sh; pants – f&f; bag, necklace – atmosphere; shoes – zara

40 thoughts on “Just like heaven

  1. świetne :D podobają mi się Twoje stylizacje :) kiedyś w poście pokazywałaś teczki z inspiracjami , mogłabyś dać zdjęcia z ich zawartości , bo jestem strasznie ciekawa :D pozdrawiam ! :*

  2. dziękuję za komentarze! / thanks for comments!!

    carolina: planowałam podzielić się na blogu swoimi inspiracjami już za niedługo;)

Leave a Reply

