I’m not calling you a liar

Odkąd zobaczyłam kolekcję Burberry Prorsum z kurtkami z kożuchem na czele, zakochałam się w tego typu okryciach wierzchnich. Nie sądziłam, że znajdę kurtkę w takim stylu w F&F! Nie zastanawiałam się nad nią długo, zachęcił mnie również rabat w wysokości 30%. Teraz czekam na chłodniejsze dni, abym mogła zacząć ją nosić!;) Poza tym udało mi się kupić wymarzone sznurowane buty na stabilnym obcasie i kamelowy sweter, który będzie idealnie nadawał się na chłodniejsze dni. Na zakończenie zapraszam wszystkich na moje konto na lookbook’u i na wyprzedaż mojej szafy.

jacket – f&f; sweater – sh; boots – deichmann

fot. 1,2,3 – me; 4 – Ewelina

38 thoughts on “I’m not calling you a liar

  1. też właśnie szukam zwykłej szarej lub czerwonej bluzy i niegdzie w liderze w rozsądnej cenie, nie moge znaleść ;c
    a i takich butów jak masz w swojej liście też szukam, takie bardziej na zime i nie ma mojego rozmiaru ;c
    ale podobne były w CCC, więc jak nosisz mały rozmiar buta to powinnaś jeszcze znaleść (;
    jak znajdziesz bluze lub buty to daj znać w komentarzu (;

  2. mam takie same! są świetne. mam je już od jakiegoś miesiąca i tylko czekam, aż zrobi się odrobinę zimniej, ba, nawet czekam na śnieg , bo teraz jest jednak odrobinkę zbyt ciepło na nie, szczególnie, że mają taką warstwę “futerka” w środku. ; ) obcas mają około 6cm, gruby, stabilny, w ogóle nie czuć tej wysokości.
    gratuluję zakupu zatem ; )

  3. baśka: każdemu podoba się co innego, mi aviatorki się jeszcze nie znudziły i nie uważam, że są przereklamowane;-)

    a.: szarą bluzę widziałam niedawno w Cubusie w Sferze, ale niestety nie wiem, czy są jeszcze.

    Liza: obcas ok 6cm

    strawberryfields: ostatnio założyłam te buty i tak jak ty stwierdzam, że są bardzo wygodne!;)

Leave a Reply

