Circle the drain

W końcu mamy jesień idealną! W parku dominują kolory pomarańczowo-brązowe, świeci mocne słońce, a ja wyleguję się na dworze czytając “Potop” (który nawiasem mówiąc strasznie zanudza;)) Na mojej jesiennej liście must have znajdowały się karmelowe dodatki i spodnie w kolorze khaki. Przyznam, że te dwa kolory świetnie się uzupełniają i wśród jesiennego słońca wyglądają rewelacyjnie. Poza tym wyciągnęłam z szafy rzadko noszoną asymetryczną bluzę. Lubię w niej to, że świetnie się układa i pasuje do wielu wielu ciuchów.

fot. Ewelina

jumper – reserved; pants – f&f; bag – atmosphere; boots – deichmann; scarf – house

43 thoughts on “Circle the drain

  1. Ach, cudownie wyszły te zdjęcia :) Szczególnie 2 i 4 :) Boski zestaw, jak zwykle <3

  2. Obserwuję Twojego bloga już od bardzo dawna. Kiedyś napisalam jeden komentarz, w którym stwierdzilam, że Twój styl bardzo się zmienił i to na lepsze.

    Z każdym kolejnym zestawem utwierdzam sie w tym przekonaniu. Zabrzmni to pewnie trochę infaltylnie, ale z dzieczyny naprawdę zmieniasz się w piękną kobietę. Twoje zestawy są zgodne z trendami, ale jednocześnie nie są przy tym bezmyślną kopią, tylko idealnie wpasowują się do Twojego stylu. Muszę przyznać, że często Ci zazdroszczę tego, jak cudownie jesteś ubrana.

    Oby tak dalej, Twoj blog w całym szafiarskim świecie jest chyba moim ulubionym

  3. świetna ta bluza! a Potopu nie czytaj, nudny strasznie i pewnie niewiele zapamiętasz:) sama przeczytałam 90% lektur ale przez to nie przebrnęłam

  4. Uwielbiam tę bluzę, rzeczywiście jest uniwersalna…
    Świetnie wyglądasz – taka prostota mnie ostatnio zachwyca.

  5. nie wiem co w “Potopie” jest takiego nudnego ;) i mówię serio, może tylko opisy przyrody i wojny były nieco przydługawe, ale to przecież majstersztyk :) no ale to nawiasem mówiąc.
    a co do zestawu, troszkę nam się tutaj opatuliłaś, ale i tak widzę fajne spodnie :)

  6. thanks for comments!! <3

    obywaletkam: w Żywcu;)

    Ania: dziękuję bardzo!! <3 nawet nie wiesz, jak mi miło;-) cieszę się, że zmiana mojego stylu jest zauważalna;-)

    agg: o tak, nuuudny. na szczęście zostało mi jeszcze 27 rozdziałów 3 tomu;-)

    baśka: każdy lubi co innego;) mi się "Potop" zwyczajnie nie podoba.. jedynie interesujący jest wątek Oleńki i Kmicica;-)

  7. Love the drapings that the jumper + scarf make together! To me this is the ideal outfit for fall :)!

Leave a Reply

