Dog days are over

Dzisiaj zamiast zestawu chciałam pokazać wszystkim mój skromny pokój;) Mimo, że nie wygląda zbyt oryginalnie, bardzo go lubię i z chęcią spędzam w nim czas. Uwielbiam słoneczne wieczory, gdy przez okno wpadają promienie zachodzącego słońca i rozświetlają różowe zasłony. Na szafie, ścianie i drzwiach wiszą zdjęcia z inspiracjami, a na parapecie leżą różne pamiątkowe figurki. Ściany mam pomalowane na pomarańczowo, lecz coraz częściej myślę nad zmianą koloru. Ogólnie mój pokój to wielki misz-masz, który lubię;)

+kilka nabytków z ostatnich dni. *Nowe Elle i InStyle z Julią Roberts na okładce dostarczają mi wielu jesiennych inspiracji. *Kupon rabatowy Reserved na -20%, który wydrukowałam ostatnio i mam zamiar za niedługo wykorzystać. *Bilet na Męskie Granie w Żywcu – żałuję, że koncert już za mną. Był niesamowity!! *Rajstopy w kokardki z F&F – nowy zakup za jedyne 12zł;)

fot. me

40 thoughts on “Dog days are over

  1. Nie myślałaś nad zmianą pościeli? Wygląda trochę jak ze smutnego pensjonatu, zupełnie do Ciebie nie pasuje. Po pierwsze zmieniłabym tkaninę- ‘kora’ nigdy nie wygląda dobrze, poza tym postawiłabym na wyrazistsze kolory i ostrzejsze wory. No i większe prześcieradło, takie które przykryje cały materac. Nie przystoi żeby fashionistka spała na takim ponurym łóżku.

  2. natts: za niedługo postaram się pokazać na blogu, co kryją moje albumy z inspiracjami;)

    Mandy: u ciebie też przytulnie ;-)

    daguchna: posprzątałam pokój specjalnie do zdjęć;) na co dzień panuje tam ogromny bałagan!!

    nn: pewnie, że myślałam nad zmianą pościeli, ale jakoś cały czas były inne, ważniejsze rzeczy do kupienia.. uważam, że w najbliższym czasie zrobię jakieś zmiany na moim łóżku, bo tak, jak teraz wygląda łóżko, mnie nie satysfakcjonuje;-)

  3. Mieszkasz na poddaszu? Zawsze marzyłam o pokoju na poddaszu – z oknami z widokiem na niebo.
    Ja niestety(stety?) mam pokój z wysokimi oknami, no i ręką sufitu nie dosięgnę za żadne skarby świata. Hm, Przytulnie ((:

  4. I can’t read it and google translation don’t work with. But I think it’s your room?
    Love it!
    Al that pictures by the desk, awesome! <3

  5. oohh is that your room?:) nice and lots of space! I got a really tiny room..

    xx

    Cyliaaaa.blogspot.com

  6. Wow! Is that your bedroom?! Looks so cozy and lovely! xoxoxooxxoo

Leave a Reply

