Heartbeat

Szkoła rozkręciła się na całego. Dzisiejszym plusem jest to, że skończyłam godzinę wcześniej i mam czas na opublikowanie nowego posta. Za oknem świeci słońce, które przypomina mi o kończącym się lecie i zbliżającej się jesieni. Nawet się cieszę, w końcu mogę nosić beżowy trencz i czarne rajstopy;) Poza tym polubiłam neutralne kolory, które od czasu do czasu rozweselam wesołym akcentem. Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw – jest typowo jesienny. Do granatowego swetra założyłam ulubione dżinsy i marynarkę. Przypomniałam sobie także o koturnach, które całe lato leżały nieużywane.

fot. Ewelina

sweater – no name; pants – diy; wedges – allegro; headband – cubus; necklace – primark

40 thoughts on “Heartbeat

  1. Moja droga szafiarko! Pewnie korzystasz już z programów partnerskich na w Twoim blogu. Nowością na polskim rynku jest NETSALES. Możesz zarobić pieniążki na nowe ubrania/gadżety poprzez umieszczanie reklam na swoim blogu.

    Więcej informacji u mnie w notce, bądź od razu możesz zarejestrować się na tej stronie wchodząc pod adres :
    KLIKNIJ TUTAJ ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ

Leave a Reply

