Teenage dream

W dzisiejszym poście prezentuję tę samą marynarkę w kolejnej stylizacji. Połączyłam ją z typowo letnią sukienką w kwiaty, która równie dobrze wygląda bez rajstop jak i z grubymi czarnymi rajstopami. Nowością w mojej szafie jest duża brązowa torba, którą można nosić na wiele sposobów. Przez jedną koleżankę z klasy została nazwana torbą listonosza;) Poza tym testuję nową różową szminkę – podoba mi się jej kolor i to, że pasuje kolorystycznie do sukienki;)

fot. Ewelina

dress – f&f; blazer – marks&spencer; bag – atmosphere; necklace – cubus; shoes – no name

49 thoughts on “Teenage dream

  1. ostatnie dwie stylizacje walą na kolana. Są Twoimi najlepszymi. Na ich podstawie można dostrzec, że dojrzewasz ! :)

  2. Sama chetnie bym sie tak ubrała ;) niby każda z rzeczy niejedna blogerka ma w szafie, ale chyba pierwszy raz widze takie zestawienie;) i bardzo mnie to dziwi bo przeciez nie jest to nic ekstrawaganckiego;)

  3. torba super! cała reszta też świetna ale ta różowa pomadka wg mnie do Ciebie nie pasuje, w cielistych czy lekko brzoskwiniowych byłoby lepiej:)

  4. Cudna torba! Moja z list must-have ejst podobna, ale nie dam ok. 70 dolarów (!) za torbę z asos’a :/ Ile dałaś za swoją?

  5. cute blazer… teenage dream is slowly winning me over as i hear it on repeat practically on the radio.. hahaah

    <33 [v] hobovogue

  6. dziękuję za wszystkie komentarze!! cieszę się, że post się podoba;))

    Karolina Joanna: tak, bez problemu mieści A4.

    pannaka: 65zł z przesyłką;))

    Lady_Chocolate: 65zł z przesyłką. czarne też widziałam;)

Leave a Reply

